Stelvio for Life

Stelvio-Banner-201302

 

Hoe mooi zou het zijn als je tante, je buurman, je collega of zakenrelatie een persoonlijke en geïndividualiseerde behandeling tegen kanker zou kunnen krijgen? Persoonlijk. Efficient. Minder bijwerkingen. Behandelplan op maat.

Innovatie in Kankeronderzoek

Onderzoek naar kanker heeft de afgelopen 50 jaar beperkt succes geboekt. Medicijnen staan niet goed aan, bestraling en chemotherapie blijven zeer ingrijpend, chirurgie is beperkt verbeterd. Wetenschappers van het Antoni van Leeuwenhoek / Nederlands Kanker Instituut (NKI), Erasmus MC Kanker Instituut en UMC Utrecht onderkennen dit en bundelen hun krachten in het het Center for Personalized Cancer Treatment (CPCT). Het CPCT doet high-tech DNA onderzoek naar gepersonaliseerde behandeling van kanker. De eerste resultaten zijn zeer veelbelovend !

100% goed doel! €1 per hoogtemeter…

Ik heb me ingeschreven voor Stelvio for Life. Ik ga deze berg opfietsen met het team van EW Facility Services met als doel om €1 op te halen per hoogtemeter. De Stelvio is 1533 meter hoog, dus alle donaties zijn zeer welkom!!! Alle donaties gaan voor de volle 100% naar het goede doel.

Tenslotte

Kanker is in mijn directe omgeving heel dicht bij gekomen. Door deelname aan dit evenement, wil ik een persoonlijke bijdrage leveren aan de missie van CPCT door deel te nemen aan Stelvio for Life.

Steun je dit doel? Maak dan je donatie: http://goo.gl/etJHux
doneer

Bedankt !

Jaco Haans

jaco.haans@gmail.com
+31 6 20 95 62 41

Plaats een reactie